El Servei Educatiu del MUME (Educ'Art) organitza, en relació a les diferents propostes de les exposicions temporals, tallers pensats per al públic familiar i infantil o per a grups.

Des del 2011 han realitzat tres tallers, que us resumim:

1. La maleta de l'Agustí

Diumenge, 24 d’abril de 2011, a les 11:30h.

Taller per crear titelles i maletes vinculat a l'espectacle "La Maleta de l'Agustí", una obra de teatre amb titelles per a públic familiar. Una producció de Farrers brothers i cia amb el teatre de l’Aurora d’Igualada.

2. Més enllà de les muntanyes

Dissabte, 17 de juny de 2012, a les 11h.

El taller familiar "Més enllà de les muntanyes" és una activitat proposada pel Servei Educatiu del MUME adreçat a les famílies i al públic de totes les edats. La base del taller va ser l'exposició temporal Pintures contra l’oblit de l'artista Josep M. Cabané, que s’exposava al MUME en aquell moment i  va ser l’escenari que va acollir els participants d’aquesta activitat. La narració d'un conte va convidar a fer un viatge per la nostra història i a crear la una obra plàstica, individual i col·lectiva.

3. Pau Casals, un home de pau

Dissabte, 29 de desembre de 2012, a les 11h.

Amb la col·laboració de l'Escola de Música de La Jonquera

Activitat familiar per a tots els públics, relativa a l'exposició temporal "Pau Casals i el món de l'exili. Reportatges del fotoperiodista Jean Ribière (1944-1956)". Es van explicar detalls de la vida de Pau Casals i la seva vinculació a l'exili i va comptar amb música interpretada pels alumnes de l’Escola de música de La Jonquera  i, com a cloenda, una mostra del procés de construcció d’un violoncel.

<<  <  Març 2024  >  >>