Conferència: Quantes històries hi caben en la història? amb Espe Pons

Conferència: Quantes històries hi caben en la història? amb Espe Pons
Div, 14. Mai 2021
Altres Activitats Històric

Conferència d’Espe Pons: Quantes històries hi caben en la història?

Divendres, 14 de maig, a les 19h

Activitat paral·lela a l’exposició “Sota la llum del mar” (Espai Art i memòria).

Targeto digital ESPE PONS 00rr1

El títol fa referència al text que Cynthia Young (Conservadora del Robert Capa Archive a l'International Center of Photography, Nova York) va escriure per el catàleg de “Sota la llum del mar” a l’exposició de la Fundació Vila Casas l’any 2020. Parlar d’en Tomàs Pons Albesa, que va ser afusellat al Camp de la Bota de Barcelona, precisament el 14 de maig, l’any 1941 amb 31 anys, és també parlar de moltes altres persones i dels paisatges que van transitar. La fotografia des del seu silenci ens obre les portes a la memòria acumulada.

En la conferència es durà a terme una projecció de 42 imatges que aproparan la fotografia al llenguatge visual que ens proposa  Espe Pons.

L’acte es podrà seguir en directe a través del canal youtube del MUME.

Si és possible obrir l’acte al públic, l’aforament serà limitat, caldrà mantenir les distàncies de seguretat i l’ús de mascaretes.

<<  <  Mai 2021  >  >>