Presentació del llibre: "Itineraris de la Retirada del 1939. Museu Memorial de l'Exili"

Dis, 5. Setembre 2020
Altres Activitats Històric

Presentació del llibre Itineraris de la Retirada del 1939. Museu Memorial de l'Exili

MUME, a les 12h

icona1

La presentació del llibre Itineraris de la Retirada del 1939. Museu Memorial de l'Exili, de l'historiador Jordi Gaitx, editat pel Memorial Democràtic, tindrà lloc al MUME el dissabte 5 de setembre de 2020.

Es tracta d'una publicació que forma part de la col·lecció "Espais de Memòria" del Memorial Democràtic i presenta el MUME com a epicentre d'un seguit d'itineraris pels espais de memòria de l'exili republicà a la zona del Pirineu de Girona, de la Catalunya del Nord i del sud de França seleccionats per Jordi Gaitx, historiador, arxiver i membre del Consell Assessor del MUME.

Aquesta guia de mà dóna a conèixer els espais de memòria vinculats a la retirada de 1939 d'una forma pràctica, senzilla i entenedora. El marc geogràfic de referència és la part oriental dels Pirineus, a banda i banda de la frontera: una serralada que centenars de milers de republicans van haver de travessar camí de l'exili.

Benvinguda:

Alfons Quera, director del MUME

Intervindran a la presentació:

Jordi Gaitx, historiador, arxiver i autor de la publicació

Jordi Font, director del Memorial Democràtic

Gemma Domènech, directora general de Memòria Democràtica

Per assistir a la presentació us heu d'inscriure a través del correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Més informació - Web Memorial Democràtic

<<  <  Març 2024  >  >>