Diu, 24. abril 2011
Altres Activitats Històric

Sala “La Societat” de La Jonquera

Obra de teatre amb titelles per a públic familiar

Diumenge, 24 d’abril de 2011, a les 11:30

Una producció de Farrers brothers i Cia amb el teatre de l’Aurora d’Igualada.

Espectacle inspirat en un petit fragment de la vida del fotògraf català Agustí Centelles (1909-1985). Durant el seu exili a França, Agustí Centelles va emportar-se una maleta amb 4000 negatius de les fotografies que havia realitzat durant la Guerra civil. Aquest testimoniatge imprescindible es va poder salvar gràcies al fet que Centelles va amagar la maleta en unes golfes de la casa d’uns amics de Carcassona. No serà fins a 1976, després de la mort de Franco, que el fotògraf podrà recuperar la maleta.  La proposta escènica transcendeix la història individual de Centelles i esdevé una reflexió general sobre les actituds davant de situacions dominades pel conflicte i atapeïdes de dificultats.

En col·laboració amb el Centre Cultural  “Can Laporta”, Ajuntament de La Jonquera

Entrada gratuïta

<<  <  Desembre 2020  >  >>