La paraula a l’exili. 4ª Edició: Cançó per Elna, de Joanjo Bosk

Dil, 10. Setembre 2012
Altres Activitats Històric

La paraula a l’exili (IV). Cançó per Elna, de Joanjo Bosk

Dilluns, 10 de setembre a les 22h.

Sala d’exposicions temporals del MUME

Museu Memorial de L’Exili. La Jonquera

Coordinació i direcció: Jordi Font i Roger Costa-Pau

Des del Museu de l’exili continuem el cicle que vam iniciar fa quatre anys amb el nom de La paraula a l’exili. La idea original –i és la que mantenim– era acostar al nostre públic itineraris o experiències humanes dels quals tantes i tants escriptors han deixat constància en la seva obra escrita. Persones que van viure la catàstrofe dels successos del 1936 en endavant i que, per damunt de tot, ens han llegat l’exemple del compromís incondicional amb la lluita per la dignitat en tots els sentits i del compromís també incondicional amb la llibertat a tots els seus efectes. En aquesta quarta edició del cicle la proposta que es presentarà és un espectacle musical a càrrec del cantautor Joanjo Bosk

En la seva actuació Joanjo Bosk presentarà el seu nou projecte “CANÇÓ PER ELNA”.

En aquest concert es donaran a conèixer les noves cançons del proper disc, basat en temes propis i on explora sonoritats properes al rock acústic d’ influències mediterrànies. També repassarà els temes del seu últim treball discogràfic “En el Temple del Vent” on canta a poetes vinculats a la terra de la tramuntana i que, en alguns casos, van patir l’exili. Alhora, durant el concert també oferirà la interpretació d’ algun clàssic de la nova cançó. L'espectacle "Cançó per Elna" de Joanjo Bosk té de fons l’experiència de l’exili i les vivències dels infants i, alhora, és un homenatge a Elisabeth Eidenbenz per la seva dedicació i treball humanitari a la Maternitat d'Elna (1939-1944).

Formació:

Joanjo Bosk (Veu, guitarra acústica i harmónica)

Albert Oliva (Guitarra acústica)

Pere Martínez (Contrabaix)

Nascut a Figueres l'any 1976, Joanjo Bosk va començar la seva carrera musical en l'univers del rock. A partir del 2003 es va orientar cap a un recorregut de cantant en solitari, a partir del seu propi repertori. Té una veu singular, entre potent i sensible, posada al servei d'una personalitat musical original.

Preu de l’entrada: 5 €

Places limitades

Més informació a:

Joanjo Bosk a "La Cate" (Figueres) interpretant un tema de "Cançó per Elna" (extracte d'1' 32")

<<  <  Desembre 2020  >  >>