La paraula a l'exili. 3ª Edició: Obrint el món

Dis, 10. Setembre 2011
Altres Activitats Històric

La paraula a l'exili (IIIa Edició). Obrint el món

Museu Memorial de L'Exili. La Jonquera.

10 de setembre a les 19h

Sala d'exposicions temporals del MUME

Coordinació i direcció: Jordi Font i Roger Costa-Pau

Lectura de textos de Teresa Pàmies, Pere Calders i Carles Fontserè, a càrrec de l'actriu Gemma Gómez i l'actor Albert Prat

Des del Museu de l'exili continuem el cicle que vam iniciar fa tres anys amb el nom de La paraula a l'exili. La idea original -i és la que mantenim- era acostar al nostre públic itineraris o experiències humanes dels quals tantes i tants escriptors han deixat constància en la seva obra escrita. Persones que van viure la catàstrofe dels successos del 1936 en endavant i que, per damunt de tot, ens han llegat l'exemple del compromís incondicional amb la lluita per la dignitat en tots els sentits i del compromís també incondicional amb la llibertat a tots els seus efectes. En aquesta tercera sessió del cicle proposem una lectura de textos diversos de tres autors d'altíssim voltatge; Teresa Pàmies (Balaguer, 1919), Pere Calders (Barcelona, 1912-1994) i Carles Fontserè (Barcelona, 1916-Girona, 2007), a càrrec de l'actriu Gemma Gòmez i l'actor Albert Prat.

Per més informació podeu descarregar el cartell de l'acte.

<<  <  Gener 2019  >  >>