Exposició: L’exili com a herència, Fotografies i dibuixos de Jordi Bartolí i Josep Bartolí

Dic, 8. Setembre 2010 - Diu, 7. Novembre 2010
Exposició Temporal Històric

Exposició “L’exili com a herència”. Fotografies i dibuixos de Jordi Bartolí i Josep Bartolí

El fotògraf Georges Bartolí, nebot dels prestigiós dibuixant i pintor Josep Bartolí, proposa una exposició en què les seves fotografies, realitzades en llocs on suposadament va estar el seu oncle durant els anys d’exili a França, es posen en diàleg amb reproduccions dels dibuixos extraordinaris que Josep Bartolí va realitzar durant la seva estada en alguns camps de concentració francesos. Exposició emotiva, que pretén resseguir el rastre de l’itinerari de Josep Bartolí a l’exili.

Exposició del 8 de setembre al 7 de novembre de 2010.

Inauguració, dimecres 8 de setembre a les 18h.

Per a més informació, us podeu descarregar el targetó de l'exposició en format PDF.

<<  <  Abril 2024  >  >>