Exposició: Sumaríssim 1939-1945

Exposició: Sumaríssim 1939-1945
Dis, 23. Mai 2009 - Diu, 28. Juny 2009
Exposició Temporal Històric

Exposició Sumaríssim 1939-1945 (70 anys dels primers consells de guerra a les comarques de Girona).

El MUME, d'acord amb la programació prevista per commemorar el 70è aniversari de la fi de la Guerra Civil i de l'inici de l'exili republicà, acull una exposició que tracta qüestions relatives al que va suposar la implantació de la dictadura franquista en el nostre país i, més en concret, a les comarques de Girona. Amb aquesta mostra es pretén donar a conèixer la repressió ferotge de primera hora que va dur a terme el règim franquista a les nostres contrades. Exposició organitzada per l'Arxiu Històric de Girona, l'Arxiu Comarcal de l'Alt Empordà. La mostra compta també amb la cololaboració del Consell Comarcal de l'Alt Empordà, de l'Associació de Familiars Represaliats pel Franquisme i del MUME. Amb aquesta mostra es pretén donar a conèixer la repressió de primera hora que va dur a terme la dictadura franquista a les comarques de Girona.

Exposició del 23 de maig al 28 de juny de 2009.

Per a més informació sobre aquesta exposició, podeu descarregar el document word amb la nota de premsa.

<<  <  Octubre 2020  >  >>