Div, 21. Juny 2019 - Diu, 7. Juliol 2019
Exposició Temporal Històric

Espai Hall del MUME, del 21 de juny al 7 de juliol

El dia 21 de juny tindrà lloc al MUME un acte memorial i la inauguració de l’exposició itinerant 130 anys de lluites i conquestes’, amb motiu del 130 aniversari de la fundació de la UGT.

Amb la presència de:

Jordi Font, director del Memorial Democràtic,

Sònia Martínez, Alcaldessa de la Jonquera,

Camil Ros i Josep Maria Álvarez, secretaris Generals de la UGT a Catalunya i Espanya.

Aquesta mostra expositiva es podrà visitar al MUME del 21 de juny al 7 de juliol de 2019.

L’exposició itinerant, creada amb motiu del 130è aniversari de la fundació del sindicat, està composada per una dotzena de panells, de caràcter històric i temàtic, amb l’objectiu de repassar les principals fites del sindicat en els anys de protestes, sota la dictadura de Primo de Rivera, amb l’arribada de la II República, durant la Guerra Civil, en l’època de la clandestinitat i l’exili de la UGT per la dictadura franquista. Continua amb l’arribada de la democràcia i la legalització del sindicat, els anys 80 en què la UGT és primera força sindical, i fins a l’etapa més moderna, amb els nous reptes socials, les alternatives per a sortir de la crisi i la recuperació de drets laborals.

<<  <  Març 2024  >  >>